 
            
          
        Situatsioonianalüüs
- Õpetajad on ühiskonnale äärmiselt olulised, kuid nende töökoormus, vastutus ja palk pole tasakaalus.
- Õpetajate palgad on sageli takistuseks oma kodu soetamisel.
- Eesti ühiskonnas laieneb mure õpetajate heaolu pärast, mis kulmineerus 2024. aasta alguses laiaulatusliku haridustöötajate streigiga.
- Õpetajate käekäik mõjutab otseselt või kaudselt väga paljusid Eesti peresid.
- Pangad pakuvad enamasti erikohtlemist vaid A- energiaklassi kodude ostmiseks, mis on õpetajate jaoks sageli kättesaamatud.
- Coop Pank saab kodumaise pangana aidata lahendada ühiskondlikult olulist murekohta ja muuta elu Eestis paremaks. 
- Võimalus tugevdada brändi ühiskondlikult vastutustundliku pangana. 
- Õpetajate sihtrühm on hästi määratletav ja kättesaadav spetsiifilistes kanalites. 
- Konkurentsieelist loov võimalus pakkuda eristuvat toodet. 
- Strateegiline ajastamine vahetult enne õpetajate streiki maksimaalse tähelepanu tagamiseks. 
Sõnumi- ja kommunikatsioonistrateegia
Põhisõnumid:
- Coop Pank väärtustab õpetajaid, pakkudes parimaid kodulaenu tingimusi;
- Me ei saa kaotada lõhet õpetajate vastutuse ja palga vahel, kuid saame aidata neil rajada kodu, mida nad väärivad;
- Iga Eesti õpetaja väärib unistuste kodu.
Strateegilised põhimõtted:
- Austav ja tunnustav toon õpetajate suhtes;
- Järjepidev teema käsitlemine terve aasta vältel;
- Sihtrühmaspetsiifiliste kanalite kasutamine;
- Personaalsete kogemuslugude jagamine;
- statistiliste andmete kommunikeerimine.
Sihtrühmad 
- Lasteaia ja üldhariduskooli õpetajad (sh abiõpetajad, tugispetsialistid, psühholoogid, eripedagoogid, õppenõustajad, õppejuhid ja haridusasutuste juhid)
- haridusvaldkonna organisatsioonid
- meedia
- Laiem avalikkus
Projekti elluviimine
- Jaanuaris 2024 käivitati Õpetaja Kodulaen intressiga alates 1,69% + 6 kuu euribor. Uudise levitamiseks kasutati personaliseeritud kirju haridustöötajate listidesse, sõnumite levitamist õpetajate Facebooki gruppides, orgaanilist koostööd mõjuisikutega ning intervjuusid meedias.
- Kampaania kogus meedias laialdast kajastust, ilmudes üleriigilistes uudistes, raadios ja televisioonis.
- Veebruaris ja märtsis jätkati tegevustega, sealhulgas podcasti „Lihtsalt rahast“ kogemuslooga, arvamuslooga Õpetajate Lehes ning rahatarkuse kuu raames koolides peetud loengutega. Ajastati vahetult enne õpetajate streiki maksimaalse tähelepanu saavutamiseks.
Projekti tulemused 
- 23% õpetajatest kasutas kodu soetamiseks Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) eluaseme käendust.
- Tugevnes Coop Panga maine ühiskondlikult vastutustundliku pangana.
- Kommunikatsioonitegevuse tulemusena tekkis turul uus „õpetajate soodustuste“  trend ja sarnase pakkumisega tuli välja ka suurim konkurent LHV.
- Meediakajastus: Kampaania kogus mõjukat meediakajastust pea kõigis olulisemates meediakanalites.
- Õpetajate kodulaenude kogumaht: 22 miljonit eurot – eesmärk oli 10 miljonit eurot aastas, tulemus oli kaks korda üle ootuste. Keskmine laenu summa: 94 000 eurot, keskmine laenu pikkus 19 aastat.
- Iga neljas laenutaotlus kampaania aktiivsel perioodil tuli õpetajatelt ja moodustas 25% kõigist Coop Panga kodulaenu taotlustest.
- Iga kümnes kodulaen väljastati Coop Pangast 2024. aastal õpetajatele elutingimuste parandamiseks.
- 34% üldine kodulaenu uusmüügi kasv Coop Pangas 2024. aastal.
- 2024. a lõpus läbi viidud uuringu järgi kasvas Õpetaja kodulaenu kommunikatsioonikampaania tulemusena üldine teadlikkus sellest, et Coop pank pakub kodulaenu 37 protsendilt 43 protsendile.
- 35% vastajatest kinnitas, et kui nad võtaksid kodulaenu, siis oleksid valmis võtma seda Coop Pangast.